INFORMÁCIE O DODANÍ TOVARU

Kde nájdem daňový doklad?

Daňový doklad odosielame v elektronickej podobe (vo formáte PDF) a nájdete ho vo svojej e-mailovej schránke. Slúži aj ako záručný list.

 

Zásielka mi nebola doručená

Kontaktujte prosím prepravnú spoločnosť s číslom zásielky, kde Vám poskytnú viac informácií o Vašej zásielke. Na našich kontaktoch bohužiaľ nie sme schopní zistiť ani poskytnúť bližšie informácie k už odoslanej zásielke.

V prípade, že nemožno s prepravnou spoločnosťou vec vyriešiť, kontaktujte nás, dohodneme sa na ďalšom postupe.

 

Postup pri prevzatí tovaru

Zásielku pred prevzatím skontrolujte a overte si najmä neporušenosť obalu. Kontrolujte zjavné poškodenia, diery, preliačiny, stopy po náraze apod. V prípade akéhokoľvek poškodenia upozornite pracovníka prepravnej spoločnosti a zapíšte nájdené nedostatky do odovzdávacieho protokolu (prevzatie s výhradou) alebo spíšte protokol o škode.

Ak je zjavné, že tovar vo vnútri je poškodený, zásielku nepreberajte a informujte nás o vzniknutej situácii.

 

Kontrola tovaru po prevzatí

Kupujúci je podľa zákona povinný po prevzatí tovaru bez zbytočného odkladu prekontrolovať a prípadné nedostatky bezodkladne oznámiť predávajúcemu. V čo najkratšom čase tovar vybaľte a skontrolujte jeho stav aj funkčnosť.

 

Vyskúšanie tovaru

Pokiaľ si nie ste istí, či si budete chcieť tovar ponechať, dbajte prosím na maximálnu opatrnosť pri manipulácii s tovarom aj obalovými materiálmi. V prípade, že tovar budete vracať, malo by zodpovedať stavu, v akom Vám bol dodaný. Teda by nemalo niesť známky používania/opotrebenia, mali by byť dodané späť všetky obalové materiály, etikety, návody, apod.

V prípade, že tovar nie je vrátený v stave viď vyššie, je predávajúci oprávnený naúčtovať kupujúcemu zníženie hodnoty tovaru.

 

Dodaný tovar je poškodený

Obratom nás o situácii informujte e-mailom, prípadne telefonicky. Celý proces urýchlite, pokiaľ nám rovno zašlete e-mail s popisom zistenej závady a pošlite aj fotodokumentáciu (foto tovaru aj stavu obalu, v ktorom bol doručený). Obratom budeme situáciu riešiť a ozveme sa Vám s návrhmi riešení.

Nezasielajte tovar ihneď späť na našu adresu, vždy nás o probléme informujte a počkajte na ďalšie inštrukcie. Radi Vám podľa situácie napr. ponúkneme vyzdvihnutie tovaru našou prepravnou firmou na Vašej adrese.

 

Bol dodaný zlý/iný tovar

Samozrejme aj my sa môžeme občas pomýliť, radi však našu chybu obratom napravíme. Prosím kontaktujte nás, dohodneme sa na ďalšom postupe.

Nezasielajte tovar ihneď späť na našu adresu, vždy nás o probléme informujte a počkajte na ďalšie inštrukcie. Radi Vám podľa situácie napr. ponúkneme vyzdvihnutie tovaru našou prepravnou firmou na Vašej adrese.

 

Dodaný tovar chcem vymeniť

Pokiaľ chcete tovar vymeniť, skontrolujte aktuálnu dostupnosť na našich webových stránkach. V prípade, že je Vami požadovaný nový produkt k dispozícii, môžeme výmenu realizovať. Ak nie je k dispozícii, postupujte podľa odseku nižšie.

Z e-mailu si vytlačte daňový doklad alebo na papier opíšte číslo daňového dokladu / číslo objednávky a dopíšte, že žiadate o výmenu tovaru. Uveďte, akú novú variantu požadujete, a ak ide o iný produkt, uveďte aj kód produktu (nájdete ho v detaile produktu v pravom hornom rohu vedľa obrázku). Tovar starostlivo zabaľte a pošlite späť na našu adresu:

Vídeňská 51/122, 619 00, Brno - Přízřenice

Prípadný cenový rozdiel vyriešime. Pokiaľ vznikne preplatok, uveďte prosím číslo účtu, kam Vám ho vrátime. V prípade nutnosti doplatku uveďte, či chcete doplatok hradiť vopred bankovým prevodom (zašleme Vám podklady) alebo na dobierku pri prevzatí (+30 Kč).

 

Dodaný tovar chcem vrátiť (odstúpenie od kúpnej zmluvy)

Tovar je možné vrátiť, teda odstúpiť od kúpnej zmluvy, najneskôr do lehoty 14 dní od prevzatia tovaru.

Jednoducho vyplníte odstúpenie od zmluvy a tovar zašlite späť k nám. Adresu aj detailnejšie rozpísaný ďalší postup nájdete v spomínanom formulári.

Pokiaľ je tovar poškodený alebo použitý, pred odoslaním nás vždy prvýkrát kontaktujte a počkajte na nami navrhnutý ďalší postup.

 

Reklamácia (uplatnenie práva z vady)

V prípade, že chcete tovar reklamovať, stačí keď vyplníte reklamačný formulár a kompletný tovar (ak nie je dohodnuté inak) zašlite späť k nám. Adresu aj detailnejšie rozpísaný ďalší postup nájdete v spomínanom formulári.

★ ★ ★ Oficiálny distribútor FacEvolution a hairPLUS pre Slovensko ★ ★ ★ Overené zákazníkmi - Heureka ★ ★ ★ 100% spokojnosť zákazníkov ★ ★ ★ 100% účinnosť ★ ★ ★ 100% potvrdené referencie ★ ★ ★ Oficiálny distribútor FacEvolution ★ ★ ★ Overené zákazníkmi - Heureka ★ ★ ★ 100% spokojnosť zákazníkov ★ ★ ★ 100% účinnosť ★ ★ ★ 100% potvrdené referencie ★ ★ ★ 100% spokojnosť zákazníkov ★ ★ ★ 100% účinnosť ★ ★ ★ 100% potvrdené referencie
Skutočné výsledky
naozajstní ľudia
loading..
 
 
Nakupovať podľa kategórie
loading..
VYSKÚŠANÉ a otestované vami
100% záruka výsledkov
loading..
 
 
Produkty od skinso.sk
otestovali a odporúčajú:
doporucuji-1 doporucuji-2